02 жовтня - День уролога, Міжнародний день соціального педагога
04 жовтня - Всесвітній день посмішки, Всесвітній день тварин, Всесвітній тиждень космосу
05 жовтня - День Всесвітній День вчителя, День працівників карного розшуку
06 жовтня - Всесвітній день охорони місць проживання, День працівників освіти
07 жовтня - День Всесвітній День архітектора, Міжнародний день лікаря
08 жовтня - День юриста України
09 жовтня - Всесвітній день пошти
10 жовтня - Всесвітній день зору, День працівників стандартизації та метрології України
11 жовтня - Всенародний Міжнародний день дівчаток
13 жовтня - День працівників державної санітарно-епідеміологічної служби України, День художника України
14 жовтня - День Українського козацтва, Міжнародний день стандартизації
16 жовтня - Всесвітній день анестезіолога, Всесвітній день здoрoвoгo харчування, День алерголога
19 жовтня - День працівників целюлозно-паперової промисловості
20 жовтня - Всесвітній день статистики, День військового зв’язківця, День працівників харчової промисловості, Міжнародний день авіадиспетчера, Міжнародний день кухаря і кулінара
24 жовтня - Міжнародний Міжнародний день Організації Об’єднаних Націй (День ООН)
27 жовтня - День автомобіліста, Перехід на зимовий час
28 жовтня - День визволення України від фашистських загарбників, Міжнародний день анімації
29 жовтня - День працівників служби позавідомчої охорони МВС
31 жовтня - Міжнародний день Чорного моря, Міжнародний день економії
Вечір, гул моторів, гальм, шалена швидкість і багато адреналіну – у такій атмосфері під Черкасами минулої суботи відбулися автомобільні перегони з драг-рейсингу.
Парні перегони з прискореною швидкістю – дуже популярний вид автомобільного спорту. Винятком не став і наш обласний центр. Участь у автошоу "Битва – Черкаси" взяли близько двох десятків як професіоналів, так і любителів .
– На старт біля села Червона Слобода зібралися старі знайомі ВАЗи, "Ланоси", "Джилі". Була також "Мазда", "Опель", "БМВ", а особливу увагу серед публіки викликала вкрай тюнінгована "Лада Калина", – говорить 19-річний організатор змагань Андрій Бойко. – Кожен з учасників мав подолати дистанцію у 402 метри і при цьому обігнати свого суперника.
У перегонах діяла олімпійська система: не виграв авто-битву – на виліт. Боротьбу продовжували тільки найсильніші і найспритніші гонщики. Максимальну швидкість кожного з екіпажів було зафіксувати складно, однак вона досягала близько 160–190 км\год. Що ж до кількості витраченого палива, то фіналісти перегонів "спалили" біля 15–20 літрів.
– Задля якомога більшої потужності деякі гонщики навіть начинили своїх "залізних коней” установкою з оксидом азоту, – розповідає Андрій Бойко. – До нашої авто-забави долучилися і мотогонщики. Задля видовищності наприкінці заїздів мотоцикли навіть змагалися з автівками. Мені пощастило обігнати двоколісного аж на чотири корпуси.
Дали жару на гонках і дівчата, які посіли у загальному заліку третю позицію. Першим став Сергій Славіцький, на другому місці Андрій Бойко.