02 жовтня - День уролога, Міжнародний день соціального педагога
04 жовтня - Всесвітній день посмішки, Всесвітній день тварин, Всесвітній тиждень космосу
05 жовтня - День Всесвітній День вчителя, День працівників карного розшуку
06 жовтня - Всесвітній день охорони місць проживання, День працівників освіти
07 жовтня - День Всесвітній День архітектора, Міжнародний день лікаря
08 жовтня - День юриста України
09 жовтня - Всесвітній день пошти
10 жовтня - Всесвітній день зору, День працівників стандартизації та метрології України
11 жовтня - Всенародний Міжнародний день дівчаток
13 жовтня - День працівників державної санітарно-епідеміологічної служби України, День художника України
14 жовтня - День Українського козацтва, Міжнародний день стандартизації
16 жовтня - Всесвітній день анестезіолога, Всесвітній день здoрoвoгo харчування, День алерголога
19 жовтня - День працівників целюлозно-паперової промисловості
20 жовтня - Всесвітній день статистики, День військового зв’язківця, День працівників харчової промисловості, Міжнародний день авіадиспетчера, Міжнародний день кухаря і кулінара
24 жовтня - Міжнародний Міжнародний день Організації Об’єднаних Націй (День ООН)
27 жовтня - День автомобіліста, Перехід на зимовий час
28 жовтня - День визволення України від фашистських загарбників, Міжнародний день анімації
29 жовтня - День працівників служби позавідомчої охорони МВС
31 жовтня - Міжнародний день Чорного моря, Міжнародний день економії
Для декого з українців автомобіль невдовзі може стати не лише засобом пересування, але й розкішшю. Вже з 15 серпня імпортні автівки, за прогнозами експертів, подорожчають чи не на 40%. А все через те, що українські заводи наполягають на введенні мита для імпортерів. Зростання поставок, на їхню думку, призвело до зниження продажів вітчизняних автомобілів. Як протистояння вплине на розвиток авто ринку і чи залишаться від нього у виграші покупці? Український авторинок потроху оговтується від кризи. У порівнянні з 2009 роком кількість проданих автівок дещо зросла як в державі, так і в нашому регіоні. А ось обсяги продажу українських автомобілів зменшуються, що спонукало керівництво кількох автопідприємств звернутися до Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі з вимогою ввести на чотири роки ввізне мито на імпорт. Цей крок, мовляв, сприятиме розвитку вітчизняної автомобільної галузі. Дилери з такою точкою зору категорично не згодні. Крім того, дилери стверджують, що вітчизняні виробники намагатимуться скористатися ситуацією для невмотивованого підняття цін на власну продукцію. Страждатиме ж від цього покупець, якому доведеться платити більше і купувати автівки, які йому не подобаються. Вже сьогодні в Україні збільшується дефіцит на деякі марки «В» та «С» класу, що користуються найбільшим попитом, а також на окремі запчастини. Дилери також переконані, що зараз державі вигідніше підтримувати імпортерів, ніж виробників. Адже з кожного ввезеного автомобіля до скарбниці надходить близько десятої частини від його вартості, в той час як з кожного виробленого в Україні машинокомплекту - лише 100 євро.