Туманним і невизначеним – і для експертів авторинку, і для звичайних водіїв – видається механізм впровадження законодавчих нововведень стосовно відміни техоглядів. Як у прикладі з "казнить нельзя помиловать", більшість з них достеменно не знає, чи потрібно проходити нещодавно відмінений техогляд.
Усім зрозуміло: після набрання чинності закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень", відбулися начебто позитивні зміни. Але: – Чи зможе водій без протоколу огляду авто довести свою правоту у разі ДТП?
– Чи визнають винуватим у непроходженні обов’язкового для комерційних авто, техогляду, водія, якого ДАІ зупинить його під час перевезення особистим легковим авто краму, яким він торгує як приватний підприємець? – Чи вимагатимуть доказу справності легкових авто страхові компанії, яких закон до цього не зобов’язує - але хто ж працюватиме собі на збиток, страхуючи авто, "схильні" до ДТП? А в іншому випадку
– Чи не можливе збільшення вартості автострахування, ініційоване обуреними повною невизначеністю для себе, "страховиками"?
- Які перерозподіли чекають ринок автосервісних послуг та страховий ринок, експерти яких пророкують збитковість страховим компаніям, що діяли у тісній співпраці із ДАІ – і прибутки тим, хто надалі працюватиме у партнерстві з СТО – а стосовно останніх, то близьку смерть прогнозують дрібним СТО, відкритим суто «під» конвеєр техоглядів?
Це обговорять під час прес-конференції у Черкаському прес-клубі 31 серпня. Запрошені експерти:
голова громадської організації "Спілка водіїв Черкащини" Сергій Громико;
директор дилерського центру Renault Trucks ВАТ "Трак-Авторитет" Максим Максименков;
директор Черкаської обласної дирекції ВАТ НАСК "Оранта" Володимир Яременко;
Директор Черкаської регіональної дирекції Страхової Групи "ТАС" Володимир Волоха
Про результати прес-конференції ми повідомимо окремо.
Джерело: "Прес-Центр"